fredag 27 januari 2012

Om att låna pengar snabbt, på sikt och privatekonomi

Hello alla pengastinna eller tomma fickor därute! Då startar vi upp den här bloggen som kommer att handla om allt det där som både är bra och dåligt med att försöka ackvivera mer pengar. Du vet. Om att låna pengar. Både om hur du går tillväga på bästa sätt för att låna pengar snabbt, men också råd och tips för privatekonomin för dig som vill låna pengar till bostad eller till en annan större kapitalvara - bil eller båt. Inte för att jag förespråkar snabblån i första hand, men det finns faktiskt en del "knep" som jag vill delge dig, och som kan leda till att du får en hygglig ränta på ditt snabblån. Hela branschen för snabblån och möjligheten att låna pengar snabbt har förändrats en hel del sen det kom lagbeslut om obligatorisk kreditprövning av alla som vill låna.

Ja, nu gick jag lite över planen för detta inlägg. Var bara meningen att jag skulle välkomna dig till den här sidan om pengar, ekonomi, lån och annat som intresserar mig. Nästa inlägg ska handla om inkomster och privatekonomi tänkte jag. Hasta la vista.

1 kommentar:

  1. Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera